söndag 10 januari 2010

Träningsupplägg vecka 2

Nästa vecka kommer det bli en bra mix av promenader, kondition, styrka och yoga. Jag kommer instruera pass två av dagarna. Eftersom vårschemat startar på gymmen på måndag (åh, vad jag har längtat!) så kommer jag börja med att instruera Aerobics Express på tisdags morgnarna på World Class Sundbyberg. Nästa vecka kommer jag även vikariera Step Express och Core Express på onsdag kväll på World Class Solna. Välkomna ni som vill!

Under helgen kommer det antagligen inte bli någon träning. Jag kommer ha mina bästa tjejkompisar hemma hos mig hela helgen. Det är möjligt att vi känner för att träna ett yogapass eller liknande, men då får det bli en bonus i sådant fall.

Träningsupplägg vecka 2:
Måndag: Promenad innan frukost 55 minuter + Styrketräning 60 minuter bröst, axlar och bål på morgonen
Tisdag: Promenad innan frukost 60 minuter + Aerobics Express (jag instruerar) + Styrketräning 30 minuter chins, dips och rygg på morgonen
Onsdag: Promenad innan frukost 60 minuter + Step Express och Core Express (jag instruerar)
Torsdag: Promenad innan frukost 55 minuter + Poweryoga 60 minuter på morgonen
Fredag: Promenad innan frukost 55 minuter + Styrketräning 30 minuter biceps och triceps + konditionsträning 30 minuter på morgonen
Lördag: VILA
Söndag: VILA

1 kommentar: