torsdagen den 1:e juli 2010

Träningsupplägg vecka 26 är inte längre oklart

I söndags kunde jag inte planera denna veckas träning eftersom jag fortfarande inte visste hur pigg i kroppen och i foten jag skulle vara. Nu är vi halvvägs inne i veckan, jag mår bra i både kroppen och foten och jag vet nu hur mycket jag klarar av att träna den här veckan.

I och med att jag mår bra så innebär det att jag kommer träna lika mycket som jag brukar denna veckan, vilket jag är väldigt glad över. Nedan har jag skrivit upp mitt träningsupplägg för denna vecka.

Träningsupplägg vecka 26:
Måndag: Promenad 57 minuter
Tisdag: Cykling 30 kilometer på 175 minuter
Onsdag: Promenad innan frukost 55 minuter + Booty Express och Core Express (jag instruerade)
Torsdag: Promenad innan frukost 55 minuter + Booty Express och Core Express (jag instruerar)
Fredag: Promenad innan frukost 55 minuter + Poweryoga
Lördag: Bootcamp-träning utomhus 60 minuter (utfall, knäböj, upphopp, burpees, armhävningar m.m.)
Söndag: VILA

3 kommentarer:

  1. Härligt! Det är bara att köra på. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag också varit hos läkaren och lyckats dra på mig något som gör att jag inte får träna, haha. Dock mycket självförvållat eftersom jag själv valde att göra det här ingreppet, meneh. Det är tråkigt i alla fall ju!

    SvaraRadera
  3. Russin; tack!

    Vilhelmina: Stackare, det lät inte något kul...

    SvaraRadera